Chaos Group brings GPU+CPU hybrid rendering to V-Ray 3.6 for Maya

A Chaos Group elindította a V-Ray renderelő új verzióját a Maya számára. A 3.6-os frissítés hibrid renderelési technológiát és az Autodesk Maya 2018 gazdalkalmazással való kompatibilitást vezet be. Az új hibrid renderelő rendszer a GPU renderelő modulban támogatja a CPU-alapú számítást, amely eddig csak az NVIDIA CUDA technológia erejét használta. A jelenetek renderelése történhet GPU-gyorsítókkal, CPU-kkal vagy a kettő kombinációjával. A kiszámított képkockák a használt hardvertől függetlenül azonosak. Az új technológia lehetővé teszi a stúdiók számára, hogy jobban kihasználják a hardverüket, a nagy teljesítményű GPU-gyorsítókkal felszerelt munkaállomásoktól kezdve az egyedi hálózati számítási CPU-csomópontokig. A V-Ray 3.6 frissítést a V-Ray 3.x licenc tulajdonosai ingyenesen kapják meg, és ingyenesen letölthető a chaosgroup.com felhasználói fiókba való bejelentkezéssel

V-Ray for Maya 3.6

Dátum: 25. 09. 2017, Kategória: Hírek