V-Ray 3.6 for 3ds Max Introduces Hybrid Rendering

A Chaos Group piacra dobta a V-Ray renderelő új verzióját a 3ds Max-hoz. A 3.6-os frissítés hibrid renderelési technológiát, a könnyebb utómunka érdekében az elkülönített elemek exportálására szolgáló továbbfejlesztett eszközöket és az Autodesk 3ds Max 2018 gazdalkalmazással való kompatibilitást vezet be. Az új hibrid renderelő rendszer a GPU renderelő modulban támogatja a CPU-alapú számításokat, amely korábban csak az NVIDIA CUDA technológia erejét használta. A jelenetek renderelése történhet GPU-gyorsítókkal, CPU-kkal vagy a kettő kombinációjával. A kiszámított képkockák a használt hardvertől függetlenül azonosak. Az új technológia lehetővé teszi a stúdiók számára, hogy jobban kihasználják a hardverüket, a nagy teljesítményű GPU-gyorsítókkal felszerelt munkaállomásoktól kezdve az egyedi hálózati számítási CPU-csomópontokig. A V-Ray 3.6 frissítést a V-Ray 3.x licenc tulajdonosai ingyenesen kapják meg, és ingyenesen letölthető a chaosgroup.com felhasználói fiókba való bejelentkezéssel

Chaos Group V-Ray

Dátum: 11. 07. 2017, Kategória: Hírek