Red Giant Magic Bullet Suite 14 a Trapcode Suite 16

A gyártó Red Giant (ma már a Maxon része), új verziókat dobott piacra a Magic Bullet Suite és a Trapcode Suite effektkészletekből! A Magic Bullet Suite 14 egy hét eszközből álló gyűjtemény az Adobe After Effects és Premiere, az Apple Final Cut Pro, valamint (a Magic Bullet Denoiser III és a Magic Bullet Colorista V plug-inek kivételével) a Blackmagic Design DaVinci Resolve, HitFilm Pro, Avid Media Composer és Magix Vegas Pro számára, amelyek a színkorrekció végrehajtására és a filmanyagok megjelenésének utánzására szolgálnak. Az új verzió jelentősen továbbfejlesztett Magic Bullet Looks és Magic Bullet Colorista modulokat tartalmaz több tucat új előbeállítással, színátképzési funkciókkal, LUT böngészővel a LUT korrekciók kezeléséhez, továbbfejlesztett képességekkel a HDR anyagok feldolgozásához, Tangent asztalok támogatásával és még sok mással. A Trapcode Suite 16 for Adobe After Effects egy továbbfejlesztett Trapcode Particular részecske generátort kínál új fizikai modellekkel, új emitterekkel, előbeállításokkal stb. Kisebb változtatások történtek a Trapcode Form és a Trapcode Mir plug-inekben is.

Magic Bullet Suite 14 - Magic Bullet Looks 5

  • Előbeállítások - A Magic Bullet Looks plug-in mostantól több mint 100 új sablont kínál (összesen több mint 300-at), amelyek népszerű filmek és tévéműsorok színes megjelenését utánozzák
  • .
  • Színkezelés - A Looks 5 tartalmaz egy színkezelő eszközt a bemeneti és kimeneti színtranszformációkhoz a következetes színvisszaadás biztosítása érdekében
  • AHuenity egy új eszköz a munkaszínpaletta egyszerűsítésére, színárnyalatok létrehozásával.
  • AColor Remap egy színkorrektor, amely lehetővé teszi, hogy bármely színt egy másikhoz rendeljen. Ez lehetővé teszi, hogy más anyagok színmegjelenítését másolja, a felvételeket az ügyfelek színjavaslatai alapján állítsa be stb. A színzár a nem kívánt változások ellen szintén érdekes lehetőség
  • AChannel Mixer lehetővé teszi az egyes színcsatornák tartalmának egymáshoz történő módosítását a színes anyagok fekete-fehérre történő ellenőrzött átalakítása, a színfátyol eltávolítása vagy a felvételek színes stilizálása
  • érdekében
  • LUT böngésző - Az új LUT fájlböngésző megkönnyíti a LUT korrekciók importálását, előnézetét és alkalmazását
  • Looks Preset Search - Az új Preset Search funkció jelentősen leegyszerűsíti a színelőkészletek ("Looks") keresését, pl. kulcsszavak stb. alapján
  • Tangent - Jelentős újdonság a Tangent vezérlőpanelek támogatása a Colorista, a 4-Way Color és más modulok számára
.

Magic Bullet Suite 14 - Magic Bullet Colorista V

  • LUT böngésző - Az új LUT fájlböngésző megkönnyíti a LUT korrekciók importálását, előnézetét és alkalmazását.
  • LUT-ok létrehozása - A színkorrekciókat mostantól LUT-fájlokba mentheti, hogy könnyebben megoszthassa azokat egy munkahelyen, projekten stb. belül.
  • Új HDR-optimalizált kernel - A Colorista egy teljesen újratervezett renderelő kernellel érkezik, amely a HDR anyagokhoz optimalizált, beleértve az új Highlight/Shadow Region vezérlőket, a továbbfejlesztett elsődleges korrektort és az új Clarity funkciót
  • .
  • Preset Browser - Egy új Preset Browser áll rendelkezésre a gyors preset böngészéshez és alkalmazáshoz.
  • Saturation EQ - A teljesen új Saturation EQ egyedülálló módon lehetővé teszi a kép telítettségének beállítását a fényerő és a felvett telítettség "sávjain" belül. Lehetővé teszi például, hogy szelektíven csak a kép világos vagy sötét részei legyenek telítetlenek, vagy hogy növelje a telítettséget a kevésbé telített részeken

Trapcode Suite 16 - Trapcode Particular 5

  • Emit from Parent System - Új funkció, amely lehetővé teszi, hogy a kibocsátók új kibocsátókat bocsátanak ki...kibocsátókból. Ez lehetővé teszi például, hogy füstöt hozzon létre tűzképző részecskékből stb
  • Több részecskerendszer - Mostantól akár 16 részecskerendszerrel is dolgozhatsz egyetlen 3D-s jelenetben (korábban csak 8 volt). Ez lehetővé teszi összetett effektek létrehozását és a beállítások egyszerű megosztását az emitterek között (turbulencia, gravitáció stb.).
  • Alevegő és a pattogás paramétereinek kombinálása - Most először van lehetőség a levegő és a pattogás fizikai beállításainak kombinálására a még valósághűbb szimulációk érdekében
  • Új fizikai környezet - A Fizikai paraméterek környezet kategóriába olyan külső erők tartoznak, mint a gravitáció, a turbulencia vagy az új szélhatás (kölcsönhatásban van a részecskék tömegével, méretével és aerodinamikai paramétereivel)
  • .
  • Részecskebeállítások - A részecskék és a szimulációs környezet kölcsönhatását befolyásoló paraméterek szélesebb körű beállítási lehetőségei.
  • Gyors fizika - Az új Gyors fizika szekció olyan fizikai szimulációkat tartalmaz, amelyek nem terhelik túlságosan a CPU-kat a renderelés során, mint például a Turbulenciamező és a Gömbmezők, vagy az új Drift paraméter.
  • Részecske viselkedés: Rajok - Új "rajos" viselkedés a rajban lévő részecskék kölcsönhatásának (vonzás, szétválasztás, összehangolás stb.) szimulálására.
  • Particle Behavior: Hunter/Prey (Részecske viselkedés: Hunter/Prey ) - A Predator/Prey modellen belüli kölcsönös paraméterek (pl. Evade, Pursue, FOV stb.) beállítása a részecskék között a nagy variabilitású szimulációkhoz
  • Részecskék viselkedése .
  • Velocity Curve - A részecskék sebessége a teljes élettartamuk alatt mostantól beállítható a Velocity Over Life görbe segítségével
  • Új előbeállítások - A Particular 4 több mint 75 új sablont mutat be, amelyek folyadékdinamikai szimulációkat, új részecske viselkedési modelleket stb. mutatnak be. A több mint 430 előbeállításból álló könyvtár megkönnyíti az animált címek, tűzijátékok, tűzfegyverek, robbanások, füstök,..
  • Importálás Cinema 4D-ből - Újonnan lehetővé teszi a .c4d 3D geometria kibocsátóként való

használatát

Trapcode Suite 16 - Trapcode Form és Mir

  • Importálás Cinema 4D-ből mopsz formában - Használhatja a .c4d 3D geometriát részecskékként, beleértve az animációk, normálisok és objektum transzformációk (forgatás, pozíció, méret) támogatását
  • Importálás a Cinema 4D-ből a Mir pug-in-ben - A .c4d 3D geometriát Mir 3D objektumként használhatja, beleértve az animációk, normálisok, textúrakoordináták és objektum transzformációk (forgatás, pozíció, méret) támogatását.

Dátum: 01. 12. 2020, Kategória: Hírek