Chaos Group V-Ray Next for Maya

A 3ds Max után a Maya platformra is érkezik a V-Ray renderelő következő generációja! A V-Ray Next gyorsabb renderelést, jobb integrációt hoz a host alkalmazással, és számos új funkciót, mint például a Physical Hair anyag, egy új Toon Shader, a V-Ray Cloud támogatása és még sok más!

A V-Ray Next új generációja átlagosan 25%-kal gyorsabb, köszönhetően a felhasználó beavatkozása nélküli intelligens jelenetoptimalizálásnak, például az Adaptive Dome Lightot használó jelenetek 2-7x gyorsabban renderelhetők. A V-Ray Next egy jelentősen továbbfejlesztett IPR rendszert is hoz, amely mostantól a gazdaprogram nézetablakában vagy a V-Ray Frame Buffer ablakban fut a gyorsabb interaktív jelenetelőnézet érdekében. Az interaktív renderelés a jelenetszerkesztés vagy az animáció előnézet alatt is aktív

Az új Debug Shading Mode lehetővé teszi, hogy a hibák könnyebb felismerése érdekében egyedileg kiválasztott anyagokat, textúrákat, objektumokat vagy fényeket jelenítsen meg. Az AI Denoiser funkciónak köszönhetően pedig - mostantól GPU-gyorsítással - az előnézetek mentesülnek a zavaró zajoktól, ami jelentősen leegyszerűsíti a jelenetek megvilágítását. Szintén újdonság a jelentősen gyorsabb V-Ray GPU renderelő, amely mostantól akár 2x gyorsabb! A V-Ray GPU Next támogatja a volumetrikus effektek (füst, tűz, köd...) gyors renderelését, a gyorsabb elosztott rendereléshez szükséges kimeneti szegmentálást, valamint a könnyebb utómunka érdekében a Cryptomatte formátumú exportot



Dátum: 02. 11. 2018, Kategória: Hírek