46 of the Biggest Fall TV Shows Created Using Blackmagic Design Cameras and Software – Press Release

SAJTÓKÖZLEMÉNY


7. november 2016


A professzionális audiovizuális berendezéseket gyártó Blackmagic Design, amelyet a cseh és szlovák piacon a Syntex képvisel, bejelentette, hogy digitális filmkameráit, Fusion Studio kompozitáló szoftverét és DaVinci Resolve Studio színkorrektorát és videószerkesztőjét használták az őszi szezon számos amerikai televíziós sorozat, film és dokumentumfilm elkészítéséhez. Összesen több mint 46 televíziós produkció van készülőben, köztük a népszerű Modern Family, a 2 Broke Girls, a Jane the Virgin és a Blindspot. Az alábbi lista néhány olyan címet tartalmaz, amelyek gyártása során a Blackmagic Design termékeire támaszkodtak

Kamerák és egyéb Blackmagic Design
hardverek

  • Allan Westbrook operatőr a Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. (ABC) című sorozatot a Video Assist 4K és a Micro Cinema Camera
  • termékekkel forgatta, szűk helyszíneken;
  • David Tuttman operatőr Blackmagic Cinema Camera és Pocket Cinema Camera
  • kamerákat használt az NBC Blindspot című sorozatának forgatásához;
  • Glen Keenan a Pocket Cinema Camera, a Production Camera 4K, az ATEM
  • és a DaVinci Resolve Studio termékekkel forgatta a Fox készülő A.P.B. című sorozatának pilot epizódját;
  • A CBS Blue Bloods című sorozatának forgatása nem marad el a Blackmagic Production Camera 4K és URSA
kamerák nélkül.


Vizuális effektek


  • A vizuális effektek specialistája, Eddie Robison és csapata az Inhance Digitalnál a Fusion Studio szoftvert használta a Jane the Virgin (CW), a Graves (EPIX) és az Empire (Fox) utómunkálataihoz;
  • A Muse VFX alapítói és effektus specialistái, John Gross és Fred Pienkos a Fusion Studio szoftvert használták a From Dusk Till Dawn: The Series (El Rey Network), a Teen Wolf és a Mary + Jane (MTV), valamint az NCIS: New Orleans és az Elementary (CBS) utómunkálataihoz.
  • Scott Gregory színész a Warner Bros. Motion Picture Imaging, a DaVinci Resolve Studio szoftvert használta az utómunkálatokhoz - beleértve a digitális sminket és a háttér cseréjét - a 2 Broke Girls (CBS) és a Sweet/Vicious (MTV) című filmeknél.


Színszerkesztés


  • Todd Bochner, a Chainsaw Studio koloristája a DaVinci Resolve Studio-t használta a Jane the Virgin és a No Tomorrow (CW) és a The Leftovers (HBO) című sorozatok színszerkesztéséhez;
  • Joe Finley, a Chainsaw Studio színezője a DaVinci Resolve Studio-t használta az Insecure (HBO) színszerkesztéséhez;
  • Russell Lynch, a ColorTime színésze a DaVinci Resolve Studio segítségével színkorrigálta a Modern Family (ABC) és az Élet darabokban (CBS) című sorozatokat;
  • A Deluxe Corporation Encore, Company 3 és Level 3 stúdiói számos új címen végeznek színkorrekciót és masteringet, gyakran HDR formátumban, többek között:
  1. - Cody Baker, a Company 3 színésze a DaVinci Resolve Studio segítségével színkorrigálja a Shooter (USA) című filmet;
  2. - Siggy Ferstl, a Company 3 koloristája a DaVinci Resolve Studio-t használja a Shut Eye (Hulu) című film színszerkesztéséhez;
  3. - Shane Harris, a Company 3 munkatársa a DaVinci Resolve Studio-t használja a Westworld (HBO) és a Documentary Now! (IFC) színszerkesztéséhez;- Tony D'Amore, az Encore színésze a DaVinci Resolve Studio-t használja az Elementary (CBS) és a Power (Starz) színszerkesztéséhez, a Company 3 munkatársával, Sofie Friis Boruppal együttműködve.
  4. - Kevin Kirwan, az Encore színésze a DaVinci Resolve Studio-t használja az American Horror Story: Roanoke (FX) és a Scream Queens (Fox) című filmek színszerkesztéséhez;
  5. - Randy Beveridge, a Level 3 színezője a DaVinci Resolve Studio-t használja a The Ranch (Netflix) és a Lucifer (Fox) című filmek színszerkesztéséhez;
  6. - Ken Van Deest, a Level 3 színezője a DaVinci Resolve Studio-t használja a The Flash és a Holnap legendái (CW) színszerkesztéséhez;
  7. - Mark Wilkins, a 3. szintű színező a DaVinci Resolve Studio-t használja az Ördögűző (Fox) színszerkesztéséhez;
  • Patrick Woodard a DigitalFilm Tree-től a DaVinci Resolve Studio-t használja a Mistresses és az American Housewife (ABC) és az NCIS: Los Angeles (CBS) színszerkesztéséhez
    Jeremy Sawyer a Light Iron LA-től DaVinci Resolve Studio-t használ a Better Things (FX) és a The Walking Dead (AMC) színszerkesztéséhez;
  • Nick Lareau, a Light Iron LA munkatársa a DaVinci Resolve Studio-t használja a True Nightmares (Investigation Discovery) színvágásához;
  • Aidan Stanford, a Modern VideoFilm színésze a DaVinci Resolve Studio-t használja a Fresh Off the Boat (ABC) korrekciójához;
  • Sam Read, az NXNW színésze a DaVinci Resolve Studio-t használja a Z Nation (Syfy) korrekciójához;
  • George Delaney, a Picture Shop koloristája a DaVinci Resolve Studio segítségével végezte el az NCIS: New Orleans (CBS) színkorrekcióit.
  • Chris Boyer, a Picture Shop Studio színezője a DaVinci Resolve Studio segítségével színkorrigálta a Blindspot (NBC) színét;
  • George Manno, a Picture Shop színezője a Halálos fegyver (Fox), az Arrow (CW) és az Egyszer volt, hol nem volt (ABC) filmeket a DaVinci Resolvbe Studio segítségével színezte;
  • Gareth Cook, a The Foundation stúdió tulajdonosa és színezője a DaVinci Resolve Studio szoftvert használja a The Real O'Neals (ABC) színszerkesztéséhez;
  • Dan Judy, a Loft stúdió tulajdonosa és színezője a DaVinci Resolve Studio-t használja a Frequency (CW) és a The Last Man on Earth (Fox) színszerkesztéséhez;
  • Scott Gregory színész a Warner Bros. A Motion Picture Imaging a DaVinci Resolve Studio-t használja a 2 Broke Girls (CBS) és a Sweet/Vicious (MTV) színszerkesztéséhez; Scott Klein ugyanezen stúdió munkatársa az Empire (Fox) és a Halt and Catch Fire (AMC) című sorozatokon dolgozik.


Blackmagic Design Fall TV Shows

Sajtófotó
A Blackmagic Design összes termékéről készült fotókért látogasson el a www.blackmagicdesign.com/press/images weboldalra

A Blackmagic Designról
A Blackmagic Design termékei piacvezetők a videoszerkesztés, a digitális filmkamerák, a színkorrektorok, a videomonitorozás, a jelátkapcsolók, a lemezfelvevők, a hullámforma-monitorok és a filmrestaurálási szoftverek terén a filmipar, az utómunka és a televíziózás számára. A Blackmagic Design DeckLink sorozatú videófelvevőkártyái forradalmat indítottak el a minőség és a hozzáférhetőség terén. A DaVinci színes videoszerkesztő termékei 1984 óta uralják a filmes és televíziós piacot, és számos Emmy™-díjat, az Oscar-díj televíziós megfelelőjét nyerték el. A Blackmagic Design továbbra is innovatív termékeket hoz létre a sztereoszkópikus gyártás és a 4K videofeldolgozás területén. A Blackmagic Designt az utómunka és a videoszerkesztés specialistái alapították, és irodái az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Japánban, Szingapúrban és Ausztráliában vannak. További információért látogasson el a www.blackmagicdesign.com weboldalra

A Syntexről
A prágai székhelyű Syntex vállalatot 1994-ben alapították, hogy termékeket és megoldásokat forgalmazzon a számítógép-videó animációs átírás, a számítógépes grafika, a professzionális vágás és a videófeldolgozás területén. A Cseh Köztársaságban az egyik úttörőnek számít, és megbízható és erős partnerré vált a digitális kép- és hangfeldolgozás területén. A Syntex termékforgalmazással, technikai támogatással és tanácsadással foglalkozik a video- és hangkészítés, valamint az utómunka számos területén. 1999 óta egy pozsonyi székhelyű leányvállalat áll a szlovákiai ügyfelek rendelkezésére. A Syntex a Blackmagic Design termékeinek forgalmazója a cseh és a szlovák piacon. További információkért lásd a www.syntex.cz honlapot.