A nagyméretű, fényes, színpontos 19"-os LCD-képernyővel és 4K rögzítési képességekkel az Atomos Sumo 19SE HDR/High Brightness Monitor Recorder/Switcher a professzionális videós munkafolyamatok javítására alkalmazható mind a gyártás, mind az utómunka során. A forgatáson a Sumo HDR-képességei lehetővé teszik az operatőrök számára, hogy a mozifilmes…
A nagyméretű, fényes, színpontos 19"-os LCD-képernyővel és 4K rögzítési képességekkel az Atomos Sumo 19SE HDR/High Brightness Monitor Recorder/Switcher a professzionális videós munkafolyamatok javítására alkalmazható mind a gyártás, mind az utómunka során. A forgatáson a Sumo HDR-képességei lehetővé teszik az operatőrök számára, hogy a mozifilmes kamerák dinamikatartományának nagyobb részét valósítsák meg, amikor log- vagy nyers formátumban vesznek fel.
Akár 6Kp30 ProRes RAW rögzítése
A Sumo 19SE segítségével szabadítsa fel az SDI RAW mozifilmes kamerákban rejlő valódi lehetőségeket. Őrizze meg a kamera érzékelőjéből származó adatok érintetlen minőségét az Apple ProRes RAW formátumban történő rögzítéssel akár 6Kp30, 4Kp60 DCI/UHD és 2Kp240 DCI/HD, vagy rögzítse CinemaDNG formátumban akár 4Kp30 DCI mellett. A Sumo 19SE kompatibilis a Sony FS sorozatú kameráival, a Canon C300MKII/C500, a Panasonic EVA-1/Varicam LT és még sok más kamerával.
10 bites ProRes és DNx akár 4Kp60-ig
Bármilyen kameráról vagy digitális videóforrásból származó videó rögzíthető SDI-n vagy HDMI-n keresztül. Rögzítsen akár 10 bites 4:2:2 Apple ProRes vagy Avid DNxHR kodekekben 4Kp60 felbontásban. Az SDI-n keresztül több bemenet támogatásával a SUMO 19SE akár 4 x bemenet rögzítésére is lehetőséget biztosít, valamint támogatja a ProRes LT és a DNxHD 36 formátumot a hosszabb rögzítési idő érdekében.
Nagy fényerejű és HDR monitorozás
Az 1200nit fényerő, a 19 hüvelykes, 1920 x 1080-as képátló és a 10 bites feldolgozás, mindez egy masszív házba építve, a SUMO 19SE bármilyen helyen otthonosan mozog. Az SDI és HDMI i/o a bemenetek széles skáláját támogatja, és 4K>HD lefelé konvertálási lehetőséggel biztosítja a jelek keresztkonvertálását.
Élő négycsatornás HD átkapcsolás és rögzítés
Rögzítsen egyszerre akár négy 1080p60 streamet (csak 3G SDI A-szinten keresztül) különálló ISO-ként, valamint a kapcsolt feed ötödik "program" csatornáját, miközben valós időben cue-ol és kapcsol. Az így kapott vegyes kimenetet (HDMI vagy SDI csatornán keresztül) élőben jelenítheti meg a forgatáson, vagy egy HDMI-USB rögzítő eszközzel kimeneti a kapcsolt adást élő közvetítéshez. A kapcsolás aszinkron, így nincs szükség drága zárolt forrásokra, és lehetővé teszi a timecode/genlock bemeneteket nem támogató, megfizethetőbb kamerák használatát.
Két sztereó szimmetrikus XLR bemenet 48V-os feszültséggel
A 48 V-os fantomtápellátással rendelkező teljes méretű XLR-csatlakozók lehetővé teszik két külső mikrofon csatlakoztatását szimmetrikus analóg hangrögzítéssel és monitorozással. A SUMO 19SE mindkét csatornán dedikált mérőkkel, erősítésszabályozókkal és a képkockakésleltetés beállításával is rendelkezik. A mikrofon- vagy vonalszintű hang zökkenőmentesen szinkronizálható a HDMI- és SDI-forrásokból származó beágyazott hanggal.
| Fizikai specifikációk | |
|---|---|
| Méretek (szélesség x magasság x magasság mm) | 310mm / 12.2" x 504 mm / 19.8" x 63mm / 2.5" |
| Súly | 6.2kg / 13.7lb |
| Szerelési pontok | Felső: 4 x 1/4' 20, 2 x 3/8", Alsó: 4 x 1/4' 20, 2 x 3/8": 6 x 1/4' 20, 3 x 3/8" Jobbra: 4 x 1/4' 20, 2 x 3/8", Balra: 2 x 1/4' 20, 1 x 3/8" |
| VESA rögzítés | 100 x 100 |
| Környezetvédelem | |
| Környezeti üzemi hőmérséklet | Legfeljebb 40 Celsius-fok |
| Felépítés és vezérlés | |
| Hűtés | Aktívan vezérelt ventilátor és hűtőborda |
| Tally light | Hátul és elöl |
| Multifunkciós gomb | Bekapcsolás / zárás Képernyő |
| Érintőképernyő | Igen |
| Teljesítmény | |
| Bemeneti feszültség | DC 12-16.8v |
| Működési teljesítmény | 75W |
| Kompatibilis elemek | V-Lock / Anton Bauer Gold Mount XLR csatlakozón keresztül, (opcionális szerelőlemezek kaphatók), 95Wh+ ajánlott. |
| Akkumulátor feszültség | 14.4V névleges |
| Akkumulátor üzemidő (rekord) | A használt akkumulátor Wattóra specifikációjától függ |
| Az akkumulátor üzemideje (csak monitor) | A használt akkumulátor Wattóra specifikációjától függ |
| Folyamatos teljesítmény | Kettős akkumulátor bemenet dedikált 4 tűs XLR csatlakozón keresztül |
| DC bemeneti csatlakozó | 1 x 4 tűs XLR (12-16,8 V) |
| Dtap | Opcionális D-csap 4 tűs XLR kábelre. |
| Kijelző | |
| Érintőképernyő | SuperAtom IPS panel (kapacitív érintés) |
| Méret | 19" |
| Felbontás | 1920 x 1080 |
| PPI | 120 |
| Bitmélység | 10Bit (8+2 FRC) |
| Háttérvilágítás típusa | Optikailag kötött kvantumpont |
| Fényerő (cdm2 / nits) | 1200nit (+/- 10% középen) |
| Képarány | 16:9 Képmegjelenítés |
| De-interlace mód | Igen |
| Színskála | DCI P3 |
| Kalibrációs támogatás | Atomos kalibrátor a Calibrite ColorChecker Display Pro vagy ColorChecker Display Plus segítségével |
| Színcsővezeték | |
| Gamma | Sony SLog / SLog2 / SLog3, Canon CLog / CLog2 / Clog3, Arri Log CEI160 / LogCEI200 / LogCEI250 / LogCEI320 / LogCEI400 / LogCEI500 / LogCEI640 / LogCEI800 /LogCEI1000 / LogCEI1280 / LogCEI1600, Panasonic V-log, JVC JLog1, Red LogFilm / Log3G10 / Log3G12, FujiFilm F-log, PQ (HDR10), HLG, Nikon N-Log |
| Gamut | BT2020, DCI P3, DCI P3+, DCI p3 65, Sony SGamut / SGamut3 / SGamut3.cine, Canon Cinema, Panasonic V Gamut, Arri Alexa Wide Gamut, Rec709, JVC LS300, F-Gamut, Red DragonColor / DragonColor2 / RedColor2 / RedColor3 / RedColor4 / RedWideGamut |
| 3D LUT kijelző | .Cube formátum |
| 3D LUT kimenet | Hurok kimenet |
| 3DLUT 50/50 | Igen |
| Monitoring módok | Natív / 709 / HLG / PQ / 3D LUT |
| HDR kimenet Konverzió | HDR HLG / PQ-ra |
| Színkezelés | |
| Kalibrálás | Atomos kalibrátor a Calibrite ColorChecker Display Pro vagy ColorChecker Display Plus segítségével |
| Kijelző vezérlők | Háttérvilágítás, kiemelés, gamma, erősítés |
| AtomHDR | Beépített technikai napló HDR EOTF-hez |
| 3D LUT-ok | Megjelenítés, monitor és kimenet, felvétel, betöltés SSD-n keresztül |
| Legalizálás | Teljes jogtiszta átalakítás elérhető a bemeneten |
| Videó bemenet | |
| HDMI | 1 x HDMI (2.0) 4K p60 |
| HDMI RAW | Nem - csak HDMI videó |
| SDI | 4 x 3G SDI, 2 x 12G SDI visszafelé kompatibilis, automatikus felismerés |
| SDI RAW | Apple ProRes RAW akár 6Kp30-ig |
| Bittartomány | 8/10Bit videó / RAW akár 12Bitig |
| Videó Chroma alulmintavételezés | YCbCr 422 |
| HDR | Igen, automatikus felismeréssel |
| Metaadatok | |
| SDI | Fájlnév Arri, RED. RAW - fehéregyensúly, expozíciós index, zársebesség/szög, Iris F stop, ISO, Gamma, gamut |
| Fájl elnevezése | |
| Szabványos | S/S/T és gördülő |
| SDI-n keresztül | Vörös, Arri |
| Videó kimenet | |
| HDMI | 1 x HDMI (2.0) 4K p60 |
| SDI hurok kimenet | 1 x 12G SDI visszafelé kompatibilis, automatikus felismerés. A és B szint választható |
| SDI lejátszás kimenet | 1 x 12G SDI visszafelé kompatibilis, automatikus felismerés. A és B szint választható |
| Video Chroma alulmintavételezés | 422 |
| Bittartomány | 10Bit videó / 12Bit RAW |
| Webes streaming | |
| USB UVC | Opcionálisan a ZATO Connect / USB Stick segítségével |
| Video jel átalakítás | |
| HDMI SDI-be | Igen |
| SDI HDMI-be | Igen - videó és RAW |
| Audio be/kiadás | |
| Hangminőség | 24 bites / 48 kHz |
| Audió kodek | PCM |
| HDMI | 8ch 24Bit, bemenetfüggő |
| SDI | 12ch 24Bit, bemenetfüggő |
| Analóg audio bemenet | 2 x XLR |
| Analóg audió kimenet | 2 x XLR |
| Hangszórók | 2 x 5w |
| Fejhallgató kimenet | 3.5mm 2ch. |
| Timecode / szinkronizálás | |
| Beágyazott | SDI és HDMI |
| Napszak | Igen, idő és dátum |
| LTC | LTC a BNC bemeneten keresztül felvétel üzemmódban |
| Genlock | Genlock lejátszási módban |
| Felbontás és képkockasebesség (felvétel, monitor és lejátszás) | |
| 4k DCI | akár 4Kp60 |
| 4k UHD | akár 4Kp60 |
| 2K DCI 2046 x 1080 | akár 2Kp60 |
| FHD 1920 x 1080 progresszív | akár 1080p120 |
| FHD 1920 x 1080 PsF | Húzza lefelé |
| FHD 1920 x 1080 interlaced | 1080i50 / 1080i60 |
| 1280 x 720p | 60p |
| 6K RAW | akár 6Kp30 SDI-n keresztül |
| 4K RAW | akár 4Kp60-ig SDI-n keresztül |
| 2K RAW | akár 2Kp240-ig SDI-n keresztül |
| Felvételi CODEC | |
| CDNG | Csak SDI RAW bemenetekhez |
| Apple ProRes RAW | ProRes RAW, ProRes RAW HQ akár 12 bites 6Kp30 / 4Kp60-ig |
| Apple ProRes | Apple ProRes HQ / 422 / LT akár 4Kp60-ig |
| Avid DNxHD | 1080p60-ig |
| Avid DNxHR | akár 4Kp60-ig |
| Lejátszás | |
| Lejátszási lista | Igen, egyéni lejátszási listák létrehozása teljes vagy részleges klipekből |
| Loop | Igen, a felhasználó által testreszabható be/ki jelölésekkel |
| CDNG | Nem |
| Apple ProRes Raw | Igen, lineáris PCM-mel rögzített klipek |
| Apple ProRes | HQ / 422 / LT - Igen, lineáris PCM-mel |
| Avid DNx | DNxHR / DNxHD - Igen, lineáris PCM-mel |
| Monitoring | |
| SDR | Natív, 709, LUT |
| HDR | HLG, PQ Rec2020 |
| De-Interlace | Választható mód |
| Felvételi funkciók | |
| Pre-roll felvétel | Igen (HD 8s, 4K 2s) - RAW-ban nem érhető el |
| ISO felvétel | 4 x ISO 1080p 60-ig (CSAK 3G SDI A szint) |
| Váltott programfelvétel | Igen 1080p 60-ig |
| Timelapse | Igen |
| Több bemenet / kapcsolás | |
| SDI A/B kapcsoló | Igen, akár 12G SDI-t is támogat bemenetenként |
| Kettős bemeneti kijelző | Multi ISO bemeneti üzemmódon keresztül |
| Több SDI bemenet | Akár 4 x akár 1080p 60 (CSAK 3G SDI A szint) |
| Többnézetes kijelző | Multi ISO bemeneti módban |
| Bemeneti átmenetek | Automatikus vagy manuális XML átmenet |
| Bemeneti váltás | Igen |
| Támogatott média | |
| Master Caddy I | Nem |
| SSDmini | Igen (AtomX SSDmini fogantyú szükséges) |
| CFast II | Nem támogatott |
| Fájlrendszer | ExFAT |
| Interfész | SATA 3 |
| Master Caddy III | Igen |
| Képernyőn megjelenő eszközök | |
| Hullámforma | 3 méret |
| RGB felvonulás | 3 méret |
| Vektor skála | 2 méret / pozíció |
| 1 x Nagyítás | Igen. 1:1 pixel leképezés 4K-hoz |
| 2 x Nagyítás | Igen |
| Fókusz-csúcsértékelés | Színválasztás / küszöbérték beállítása / szín / mono / csak élek |
| Hamis szín | Igen, IRE skálával |
| Zebra | Igen, testreszabható |
| Színcsatorna elkülönítése | Csak kék |
| Cine képkocka-vezetők | 2.4:1, 2.35:1, 1.9:1, 1.85:1, 4:3 |
| Szociális keretvezetők | 9:16, 1:1, 1.91:1, 4:5 |
| Biztonságos területek | SMPTE képkockaméret - Action és Safe |
| Rácsjelzők | 9 rács |
| Anamorfikus desqueeze | 1,25x, 1,33x, 1,5x, 1,8x és 2x megjelenítés |
| Megjelenítés Flip | Függőleges |
| Hamis szín | Igen, IRE skálával |
| Fedélzeti jelfeldolgozás | |
| 4K UHD lekicsinyítés HD-hez | Kihúzás - 4K UHD FHD-ra |
| DCI Crop | Kihúzás - 17:9-ről 16:9-re vágás |
| I > P | 60i > 24p (3:2 pulldown) |
| PSF > P | 24/25/30pSF > 24/25/30p (2:2 pulldown) |
| Távvezérlés | |
| HDMI | Automatikus HDMI kiváltás, támogatott protokollok - Canon, Sony, Atomos Open Standard |
| SDI | SDI trigger, kamera választható |
| Soros 2,5 mm-es csatlakozó | LANC vezérlés és kalibrálás opcionális USB-soros kábelen keresztül |
| Vágás és címkézés | |
| FCP XML | EDL és Multicam vágási címke FCP XML átmenetekkel |
| Támogatott alkalmazások | |
| XML | Apple Final Cut Pro |
| Apple ProRes RAW | Apple Final Cut Pro, Adobe Premiere, Avid Media Composer, Grass Valley Edius, ASSIMILATE SCRATCH |
| Videó codec-ek | Minden olyan alkalmazás, amely támogatja az Apple ProRes és az Avid DNX .MOV csomagolást |
| Mi van a dobozban | |
| Tartalmazott tartozékok | SUMO 19SE egység, 1x Master Caddy II, 1x BattWing rögzítő konzol 4x csavarral, 2x asztali lábak 4x 1/4" rögzítőcsavarral, AC tápegység |
| Opcionális extrák | Napellenző, UltraSync One, HDMI-kábelek, USB-soros kábel |
| Célfelhasználás / felhasználó | |
| Mozi | Igen |
| Rendezői monitor | Igen |
| Keverő/Pörgető/ProAV | Igen |
| Rack/OB | Igen |
| DIT/Video Village | Igen |
| Pro Video | Igen |
| Szerkesztő/színész | Igen |
| Gyártó: | Atomos |
| Kategória: | Stúdió monitorok |
| Egyéb jellemzők | Quadrator |
| Egyéb jellemzők | Multiview |
Fontolgatja, hogy monitor-felvevőt vásárol az Atomostól? Itt az idő! Június végéig INGYENES SSD-t kaphat, ha kiválasztott új Atomos…