NewTek releases LightWave 3D 2018!

A NewTek piacra dobta a népszerű LightWave 3D animációs rendszer új, "2018-as" verzióját Windows és macOS rendszerekre! A LightWave 2018 2018 . január 1-jén kerül forgalomba, és számos új funkciót vezet be a fizikai rendereléshez, a virtuális valósághoz, a hajszimulációhoz, az objektumdeformációhoz, a kézzel rajzolt műalkotások megjelenésének utánzásához és a pufferekbe történő rendereléshez. 2018. március 31-ig a program bármely korábbi kereskedelmi verziójáról 6.490 CZK-ért frissíthet ÁFA nélkül!

Új LightWave 2018
funkciók

  • Fizikai renderelés. Teljesen újratervezett architektúra a jelenetek megvilágításához és rendereléséhez. Valósághűbb kimenetet produkál és könnyebben használható.
  • Az egyes jelenetkomponensek renderelése pufferekbe. Továbbfejlesztett lehetőségek az egyes jelenetkomponensek külön képkimenetre történő renderelésére a könnyebb kép utómunka érdekében. Az egyes pufferek valós idejű előnézete a VPR használatával, vagy egyéni pufferek létrehozásának lehetősége a Node Editorban.
  • Volumetrikus renderelés és Open VDB támogatás. Az új volumetrikus objektum sablonok lehetővé teszik a fizikai tulajdonságok, köztük a szórás, az abszorpció vagy az emisszió meghatározását; a hatás csomóponti szerkezete szerkeszthető.
  • Jelenetvilágítás. A jelenetvilágítás teljesen új architektúrája fizikai világítási modellt valósít meg, beleértve a fényforrások láthatóvá tételét a kamera számára és az IES fájlok importálását a valódi fényforrások szimulálására.
  • Anyag és felület Szerkesztők. A Felületszerkesztő újratervezésre került, hogy támogassa az új anyagrendszert, beleértve számos csomóponti struktúra alapú anyagot.
  • Virtuális valóság kamera. Az új virtuális valóság kamera támogatja a hengeres és gömb alakú üzemmódokat a 360°-os statikus és animált kimenethez a VR-alkalmazásokhoz.
  • Módosító Stack új deformációs csomópontokkal. Leegyszerűsíti a csontokkal, implicit felületekkel stb. való munkát azzal, hogy az egérrel való húzással interaktívan megváltoztathatja a műveletek sorrendjét a veremben.
  • Cel Shader, fejlesztések az élek rendereléséhez. Az élrendező eszköz mostantól lehetővé teszi bármelyik felületszerkesztő anyag használatát. Szintén újdonság a gradiensek használata az NPR rendereléshez.
  • Integráltabb FiberFX plug-in. A továbbfejlesztett FiberFX plug-in mostantól jobban integrálódik az új világítási és jelenetrendezési rendszerrel. Az egyes hajszálakra bármilyen anyag alkalmazható. A hajszálakat szintén egy új objektum sablon architektúra segítségével generálják.
  • Parametrikus modellezés. Az új parametrikus modellezési funkciók lehetővé teszik a virtuális geometria létrehozását a Layout modulban. Az objektumokhoz anyagokat vagy elmozdulási térképeket rendelhet, és renderelheti őket anélkül, hogy geometriát kellene létrehoznia.
  • Zajcsökkentő szűrő. Az új zajcsökkentő szűrő felgyorsítja a globális megvilágítás renderelését, mivel kevesebb sugarat és mintát használhat.
  • Új modellezési funkciók a Modellező modulban. Új elrendezési nézet nézetablak az elrendezési modul aktuális kameranézetének megjelenítésére. Szintén újdonság a teljesen interaktív Lattice, Smoothing, Array és Spline Bridge eszközök.
  • A LightWave 2018 fejlesztéseket tartalmaz a Viewport Preview Renderer (VPR), az UDIM textúra támogatás, a kompatibilitás a Unity 5 fejlesztői alkalmazással, és még sok más!

NewTek LightWave 2018