NewTek LightWave 2020 - New license

Ez a termék már nem kapható. Kérjük, válasszon az alábbi alternatívák közül.
Termékleírás

Termékleírás

A LightWave 3D egy legenda a 3D grafika területén. Egyesíti a legmodernebb renderelőt a 3D modellezés és animáció intuitív eszközeivel. A LightWave világszerte kedvelt, mint teljes körű 3D vizuális effektcsomag filmes és televíziós produkciókhoz, tévéreklámokhoz, nyomtatott grafikákhoz, vizualizációkhoz, játékfejlesztéshez és webes grafikákhoz. A LightWave felhasználói több Emmy-díjat gyűjtöttek össze, mint bármely más program felhasználói, köszönhetően a program kiváló tulajdonságainak: 999 renderelő kliens a telepítésben, a gyártó által biztosított ingyenes technikai támogatás és a teljes 64 bites kompatibilitás mind a Windows, mind a Mac OS X rendszerrel (Universal Binary).ALightWave 2019 számos új funkciót vezet be a játékkészítéshez (közvetlen UE támogatás stb.), az organikus modellezéshez a Layoutban, az UV/UDIM leképezéshez stb. A2020-as verzió már kapható (2020. április 23-tól).

A nagy trükköző stúdiók és az utómunkálatokkal foglalkozó cégek éveket és gyakran jelentős összegeket fektetnek be saját szoftverek és dedikált gyártási láncok létrehozásába. Az ilyen megoldások kiterjedt vállalati infrastruktúrát és csúcstechnikai eszközöket igényelnek, ezért csak a több száz alkalmazottat foglalkoztató vállalatok számára ideálisak. A legtöbb kisebb, 40 vagy annál kevesebb alkalmazottat foglalkoztató stúdió számára azonban felesleges luxus.


A LightWave ideális része a különböző más szoftvereszközöket is tartalmazó gyártási láncoknak, elsősorban a nagy teljesítményű adatcsere-technológiáinak köszönhetően, beleértve az FBX, ZBrush GoZ, COLLADA, Unity Game Engine és Autodesk Geometry Cache szabványok támogatását. Sok más szoftveres megoldással ellentétben a LightWave teljes eszköztárat kínál, az alapvető modellezéstől a fejlett karakteranimációig és a fotorealisztikus renderelési rendszerekig. Erős poligonális és alosztásos felületmodellező eszközöket, egyedülálló rétegelt anyagkészítő rendszert és shader fa struktúrát, élvonalbeli karakteranimációs és rigging funkciókat, volumetrikus és dinamikus effektrendszereket, integrált, globális megvilágítási algoritmusokon alapuló renderelő motort és még sok mást kínál....

A LightWave több mint 20 éve a művészek és stúdiók kedvenc eszköze. Ez idő alatt számtalan filmes mutatvány, tévésorozat és számítógépes játék létrehozásában segédkezett. Töltsön le egy ingyenes 30 napos demót még ma, és tudja meg, miért bízik oly sok 3D grafikus a LightWave-ben. Bármivel is foglalkozik, a LightWave minden eszközt megad Önnek, amire szüksége van ahhoz, hogy ötletei életre keljenek - időben, a költségvetésben és tökéletes minőségben

Újdonságok 2020-ban
Az új LightWave 3D 2020 rengeteg új funkciót kínál, többek között két új módszert a globális megvilágítási technológiák renderelésére ("Brute Force" és "Irradiance Cache"), új "Principled Hair Material" és "Artist Friendly Control Hair Shader" shadereket a FiberFX plug-inben, a Partio (Houdini) részecskeobjektumok támogatását a LightWave OpenVDB eszközökben, animációs fejlesztéseket (pl. az egyes csontvázelemek forgási sorrendjének megváltoztatásának lehetősége és a beállítás mentése a jelenetfájlba), "Local Action Center" funkció a modellezőben a geometriai csoportok könnyebb egyidejű módosításához, Tone Mapping (új Pixel Filter), fejlesztések a környezeti fényhez, továbbfejlesztett jelenetszerkesztő és FBX import, továbbfejlesztett OpenGL shaderek a valós idejű jelenet előnézethez, gyorsabb és jobb minőségű SSS (sub-surface scattering) shader kimenet, valamint egy új iOS és Android alkalmazás a számítások előrehaladásának nyomon követésére.


Újdonságok 2019-ben
Az új funkciók listáját az Unreal Engine forradalmi integrációs eszközei vezetik, amelyek valós időben továbbítják az adatokat a LightWave és a vezető játékmotor között.A rendszer automatikusan végzi a hálózati kommunikációt -- a NewTek NDI platformtól átvett technológiának köszönhetően -- és lehetővé teszi, hogy több LightWave munkaállomás egyidejűleg kommunikáljon egyetlen UE példánynyal. A LightWave Bridge funkció az első olyan technológia, amely lehetővé teszi a valós idejű együttműködést egy 3D alkalmazás és az Unreal Engine játékfejlesztő platform között

Egy másik fontos újdonság az új Metamorphic rendszer, amely egy univerzális rendszert testesít meg az organikus modellezéshez, animációhoz és festéshez egy Layout modul környezetben. Több szálra optimalizálva nagyon gyors munkát, sokféle ecsetet, különböző animációs módokat, nemlineáris interpolációt és még sok mást tesz lehetővé!

További új funkciók a 2019-es verzióban:

  • Új UV/UDIM leképező eszközök a Modelerben
  • Simító csoportok funkció a modellezőben, amely lehetővé teszi a modellek alakjának pontos ellenőrzését
  • Korlátozott csontok mód, amely a kiválasztott pontra ható csontok korlátozására szolgál (a céljátékmotornak megfelelően). Az üzemmódot úgy optimalizáltuk, hogy valós időben működjön, és a játékokban elvárt teljesítményt nyújtsa.
  • Interaktív adatcsere FBX formátumban; az FBX szabvány szélesebb körű támogatása
  • Az árnyékolási modell testreszabási eszközök új paraméterei
  • Új alapvető objektumtípusok
  • Az OpenVDB specifikációnak megfelelő adatstruktúrák létrehozására szolgáló eszközök
  • Renderelési fejlesztések:
  1. Edge Shader csomópont megfelelő geometria nélkül szimulálja az élek lekerekítését
  2. A Patina Node a felületek "kopására" szolgál
  3. A Procedural Shader Node a klasszikus LightWave procedurális textúrákat egyesíti a Node Editor számára
  4. Az NVIDIA OptiX Denoising technológia implementálása az állóképek zajcsökkentéséhez (NVIDIA GPU szükséges)
  5. Despike funkció a renderelés során fellépő numerikus instabilitás okozta képi leleteket csökkenti vagy kiküszöböli
  6. Fizikailag pontos fizikai égbolt árnyékoló és a hozzá tartozó SunLight fénytípus
  • Felhasználói felület:
  1. A nagy felbontású monitorok és a többmonitoros konfigurációk kijelzőjének méretezési beállításai
  2. Fejlett elrendezésváltoztatási visszavonási funkció
  3. A felugró menük mostantól támogatják az egérkereket, navigációs gombokat stb.
  4. Rács beállításának lehetősége (méret, szín, fényerő...) a Node Graphban
  5. Az online dokumentáció mostantól figyelembe veszi a képformátumot/felbontást
  6. Licenszelési modell nagy stúdiók számára (kérésre)


Az új funkciók teljes listájaitt.

Újdonságok 2018-ban

Fizikai renderelés.Teljesen újratervezett architektúra a világításhoz és a jelenet rendereléshez. Valósághűbb kimenetet produkál és könnyebben használható

NewTek LightWave 3D 2018

Az egyes jelenetkomponensek renderelése pufferekbe.Továbbfejlesztett lehetőségek az egyes jelenetkomponensek külön képkimenetre történő renderelésére a könnyebb kép utómunka érdekében. Az egyes pufferek valós idejű előnézete a VPR használatával, vagy egyéni pufferek létrehozásának lehetősége a Node Editorban

Volumetrikus renderelés és Open VDB támogatás.Az újvolumetrikus objektum sablonok lehetővé teszik a fizikai tulajdonságok, köztük a szórás, az abszorpció vagy az emisszió meghatározását; a hatás csomóponti szerkezete szerkeszthető

Jelenetvilágítás.A jelenetvilágítás teljesen új architektúrája fizikai világítási modellt valósít meg, beleértve a fényforrások láthatóvá tételét a kamera számára és az IES fájlok importálását a valódi fényforrások szimulálására

Anyag és felület Szerkesztők.A Felületszerkesztő újratervezésre került, hogy támogassa az új anyagrendszert, beleértve számos csomóponti struktúra alapú anyagot

Virtuális valóság kamera.Az új virtuális valóság kamera támogatja a hengeres és gömb alakú üzemmódokat a 360°-os statikus és animált kimenethez a VR-alkalmazásokhoz

Módosító Stack új deformációs csomópontokkal.Leegyszerűsíti a csontokkal, implicit felületekkel stb. való munkát azzal, hogy az egérrel való húzással interaktívan megváltoztathatja a műveletek sorrendjét a veremben

NewTek LightWave 3D 2018

Cel Shader, fejlesztések az élek rendereléséhez.Az élrendező eszköz mostantól lehetővé teszi bármelyik felületszerkesztő anyag használatát. Szintén újdonság a gradiensek használata az NPR rendereléshez

Integráltabb FiberFX plug-in.A továbbfejlesztett FiberFX plug-in mostantól jobban integrálódik az új világítási és jelenetrendezési rendszerrel. Az egyes hajszálakra bármilyen anyag alkalmazható. A hajszálakat szintén egy új objektum sablon architektúra segítségével generálják

NewTek LightWave 3D 2018

Parametrikus modellezés.Az új parametrikus modellezési funkciók lehetővé teszik a virtuális geometria létrehozását a Layout modulban. Az objektumokhoz anyagokat vagy elmozdulási térképeket rendelhet, és renderelheti őket anélkül, hogy geometriát kellene létrehoznia

Zajcsökkentő szűrő.Az új zajcsökkentő szűrő felgyorsítja a globális megvilágítás renderelését, mivel kevesebb sugarat és mintát használhat

Új modellezési funkciók a Modellező modulban.Új elrendezési nézet nézetablak az elrendezési modul aktuális kameranézetének megjelenítésére. Szintén újdonság a teljesen interaktív Lattice, Smoothing, Array és Spline Bridge eszközök

A LightWave 2018 emellett fejlesztéseket tartalmaz a Viewport Preview Renderer (VPR), az UDIM textúra támogatás, a kompatibilitás a Unity 5 fejlesztői alkalmazással ésmég sok más!

"A The Walking Dead, a Grey's Anatomy és az NCIS: Los Angeles vizuális effektjeinek elkészítéséhez teljes stabilitásra és nagy teljesítményre van szükség.A LightWave mindkettőt megtestesíti" - mondta Al Lopez a Stargate Studios-tól. "Alig várjuk, hogya LightWave új, 2018-as eszközeit beépítsük a munkafolyamatainkba. A LightWave lehetővé teszi számunkra, hogy a lehetetlent hozzuk létre, minden nap!

Újdonságok 2015-ben

Dinamikus korlátozók
Az új típusú korlátozókkal (Point-to-Point, Hinge, Slider, Cone Twist, Spring és 6-DOF) a dinamikus szimulációk valósághűbbé válnak. Akár egy teljesen működőképes felfüggesztésű autót, akár egy lépcsőn lezuhanó karaktert animál, az új korlátozók megkönnyítik a munkát, és lehetővé teszik a realisztikusabb eredmények elérését

NewTek LightWave 2015

Intelligens mintavételezés
Az új "Importance Sampling" mintavételi módszer nagymértékben növeli a HDR-térképekkel megvilágított, globális megvilágítási módszerekkel renderelt jelenetek kimeneti minőségét. Az új algoritmusok a sugarakat az érdekes pontokba koncentrálják, és kiküszöbölik a változó megvilágítási szintek okozta zajt és egyéb képi leleteket. Az eredmény egy "tisztább" és kiszámíthatóbb kimenet.

NewTek LightWave 2015

Perspektívaelemzés
A "Match Perspective" eszköz a rögzített felvételek vagy fényképek perspektívájának gyors elemzésére és a LightWave kimenetével való egyeztetésére szolgál. Ez kiküszöböli az eredeti kamera pozíciójának és elforgatásának időigényes kézi becslését

Genoma 2 kötélzeti rendszer
A Genoma moduláris rigging rendszere az animációs csontok létrehozásához és illesztéséhez egy teljes rigging fejlesztési készlet (RDK), amely nagymértékben felgyorsítja az animált virtuális bábok elkészítésének teljes folyamatát. A Genoma 2 új verziója nagyon összetett csontösszeállítások létrehozására képes, és minden felhasználó igényeit kielégíti, beleértve a nagy animációs stúdiókat is. Támogatja a matematikai kifejezéseket és szkripteket használó animációt, és új rigeket tartalmaz emberi karakterek, macskafélék vagy ízeltlábúak számára

NewTek LightWave 2015

Él renderelés
A hagyományos animációs stílusú renderelés (pl. Cell Shading) felett nagyobb kreatív irányítást biztosítanak a modellek metszéspontját alkotó élek renderelésére szolgáló új funkciók. Az új "Patch Border Rendering" parancs megjeleníti a (Sub-Division módszerrel létrehozott) osztott felületek széleit, ami hasznos például az eredeti poligonális geometria és az újonnan létrehozott osztott felületek közös bemutatásához. Az élek mostantól egy külön "Edge Buffer" rétegre renderelhetők a könnyebb utómunka érdekében.

NewTek LightWave 2015

Javított támogatás a QuickTime, Alembic és FBX formátumokhoz
A LightWave 64 bites Windows verziója mostantól támogatja a videók importálását és QuickTime konténerbe mentését is. A LightWave 2015 javítja a Viewport Preview Renderert (VPR), valamint új és továbbfejlesztett funkciókat tartalmaz az interaktív hierarchiakészítés, a textúraillesztés a modellező modulban, a hajkészítés a Fiber FX plug-in segítségével, valamint a Unity 5 játékmotor támogatása terén

NewTek LightWave 11.6

Előző verzió 11.6 hírek:

Új animációs képességek: az új Spline Control eszközzel a felhasználók NULL objektumok vagy más modellek segítségével irányíthatják és deformálhatják a csápok, farkak, kötelek stb. objektumait. A Raycast Motion funkció a Raycasting algoritmusokat használja a jelenetbeli ütközések észlelésére, végül pedig a Compound Node lehetővé teszi a felhasználók számára az összetett fa struktúrák egyszerűsítését a Node Editor ablakban

NewTek LightWave 11.6

Új funkciók a virtuális gyártáshoz, az előzetes vizualizációhoz és a játékfejlesztéshez: Az NVIDIA CgFX shader technológiája mostantól használható a 3D-s jelenetek WYSIWYG létrehozásához. A LightWave OpenGL módban a jelenet megjelenítése megegyezik a valós idejű motorok végső képkimenetével. A felhasználók alkalmazhatnak normáltérképeket 3D objektumokhoz, hogy a jelentősen kevesebb poligonnal rendelkező geometriához a rendkívül részletes objektumok megjelenését utánozzák, egyéni CgFX árnyékolókat hozhatnak létre, vagy meglévő CgFX árnyékolókat alkalmazhatnak

NewTek LightWave 11.6

A LightWave Modeler mostantól tartalmaz importáló és exportáló modulokat a népszerű STL és PLY fájlformátumokhoz. A VRML formátum is támogatott, beleértve a felületi színinformációkat a textúrákkal ellátott modellek színes 3D nyomtatásához. Beállíthatja az exportálási formátumot (ASCII vagy bináris), a modell tájolását vagy az exportálási egységeket. A LightWave speciális eszközöket is tartalmaz a 3D nyomtatás előtti geometriaoptimalizáláshoz

Sztereoszkópikus 3D megjelenítés: Az NVIDIA 3D Vision, a 3D Vision Pro és a HDMI-vel rendelkező sztereoszkópikus kijelzők teljes körű támogatásával a felhasználók a jeleneteket sztereoszkópikus minőségben jeleníthetik meg a különböző céleszközökön, beleértve a sztereoszkópikus monitorokat vagy a kivetítőfalakat.

Paraméterek

Paraméterek

Gyártó: NewTek
Kategória: 3D szoftver

Főbb paraméterek

Operációs rendszerWindows
Operációs rendszerMacOS