FONTOS: sajnos fuvarozóink komoly logisztikai problémákkal küzdenek. Megrendelések pár napot csúszhatnak! Köszönjük megértésüket!Sajnos fuvarozóink logisztikai problémákkal küzdenek. Megrendelések pár napot csúszhatnak.

Technická podpora

Ha vásárolt tőlünk egy terméket vagy szolgáltatást, és problémája van a használatával, vagy úgy gondolja, hogy nem úgy működik, ahogyan kellene, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és mi szívesen segítünk megoldani a problémáját. Csak olyan termékekhez és szolgáltatásokhoz nyújtunk technikai támogatást, amelyeket tőlünk vásárolt, és amelyekről a vásárlásról bizonylat (számla, nyugta vagy egyéb vásárlást igazoló bizonylat) áll rendelkezésére!

Mielőtt felveszi a kapcsolatot a műszaki ügyfélszolgálattal, kérjük, tartsa készenlétben ügyfélszámát (azaz a termék vagy szolgáltatás megvásárlását igazoló számlaszámot), és a hiba gyorsabb elhárítása vagy a probléma gyorsabb megoldása érdekében kérjük, tájékozódjon a következő információkról:

  • a hiba ellenőrzése vagy ellenőrzése a kézikönyv, a weboldalunk vagy a gyártó rendelkezésre álló forrásai alapján
  • a telepítés teljessége és a telepített illesztőprogramok aktuális verziója
  • az operációs rendszer verziója és típusa, valamint frissítései
  • a grafikus kártya és a termékeket használó számítógépes rendszer egyéb komponenseihez tartozó illesztőprogramok típusa, gyártója és verziója
  • a hiba bekövetkezése előtti beállítások és módosítások, valamint a hiba gyakorisága

Összetettebb termékek vagy megoldások esetén hosszabb időbe telhet a hiba vagy probléma észlelése, ezért kérjük, hogy gyorsan válaszoljon az egyes ellenőrző kérdésekre, hogy csökkentse a hiba észlelésének és a probléma megoldásának idejét.

További forrásokért és kiegészítő termékinformációkért felkeresheti a gyártó műszaki támogatási weboldalát, a GYIK-et vagy az egyes gyártók weboldalain található vitafórumokat is. Az egyes gyártók támogatási címei a termék kézikönyvében találhatók.

Ha technikai problémái vannak, kérdései vannak a termék működésével kapcsolatban, vagy bizonytalan valamiben, kérjük, a termék használata előtt lépjen kapcsolatba velünk. A mi részünkről nyújtott technikai támogatás bizonyos esetekben a szolgáltatási árlistánk szerint fizetendő, ezért kérjük, érdeklődjön előzetesen.

Ha vásárolt tőlünk egy terméket vagy szolgáltatást, és problémája van a használatával, vagy úgy gondolja, hogy az nem úgy működik, ahogyan kellene, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és mi szívesen segítünk megoldani a problémáját. Csak olyan termékekhez és szolgáltatásokhoz nyújtunk technikai támogatást, amelyeket tőlünk vásárolt, és amelyekről a vásárlásról bizonylat (számla, nyugta vagy egyéb vásárlást igazoló bizonylat) áll rendelkezésére!

Mielőtt kapcsolatba lépne a Syntex műszaki ügyfélszolgálatával, kérjük, készítse elő ügyfélszámát (azaz a számlaszámot, amely igazolja annak a terméknek vagy szolgáltatásnak a megvásárlását, amellyel kapcsolatban problémája van, vagy amellyel kapcsolatba kíván lépni a műszaki ügyfélszolgálattal), és ha lehetséges, kérjük, adja meg az alábbi információkat, hogy segítsen nekünk a hiba elhárításában vagy a probléma gyorsabb megoldásában:

  • a hiba ellenőrzése vagy ellenőrzése a kézikönyv, a weboldalunk vagy a gyártó rendelkezésre álló forrásai alapján
  • a telepítés teljessége és a megvásárolt termék és a kapcsolódó termékek telepített illesztőprogramjainak aktuális verziója
  • az operációs rendszer verziója és típusa, valamint frissítései
  • a grafikus kártya és a terméket használó számítógépes rendszer egyéb összetevőihez tartozó illesztőprogramok típusa, gyártója és verziója
  • a hiba bekövetkezése előtt végrehajtott beállítások és változtatások, valamint a hiba előfordulásának gyakorisága

Ha nem tudja, hogyan kell eljárni, kérjük, előzetesen lépjen kapcsolatba velünk e-mailben (support@syntex.sk), telefonon (02/45525471) vagy használja az online chatet. Ha éppen nem vagyunk online, akkor üzenetben létrehozhat egy jegyet, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk Önnek.

Összetettebb termékek vagy megoldások esetében a hiba vagy probléma azonosítása időigényesebb, ezért kérjük, hogy gyorsabban válaszoljon az egyes ellenőrző kérdésekre, hogy csökkentse a hiba azonosításához és a probléma megoldásához szükséges időt.

További forrásokért és kiegészítő termékinformációkért látogasson el a gyártó műszaki támogatási weboldalára, a GYIK (gyakran ismételt kérdések) vagy az egyes weboldalakon található vitafórumokra. Az egyes gyártók támogatási címei a termék kézikönyvében találhatók.

Ha technikai problémái vannak, kérdései vannak a termék működésével kapcsolatban, vagy ha bizonytalan valamiben, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, mielőtt elkezdené használni a terméket! A részünkről nyújtott technikai támogatás bizonyos esetekben a standard szolgáltatási árlista szerint kerül felszámításra, ezért kérjük, érdeklődjön előzetesen.