Ha vásárolt tőlünk egy terméket vagy szolgáltatást, és problémája van a használatával, vagy úgy gondolja, hogy nem úgy működik, ahogyan kellene, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és mi szívesen segítünk megoldani a problémáját. Csak olyan termékekhez és szolgáltatásokhoz nyújtunk technikai támogatást, amelyeket tőlünk vásárolt, és amelyekről a vásárlásról bizonylat (számla, nyugta vagy egyéb vásárlást igazoló bizonylat) áll rendelkezésére!
Mielőtt felveszi a kapcsolatot a műszaki ügyfélszolgálattal, kérjük, tartsa készenlétben ügyfélszámát (azaz a termék vagy szolgáltatás megvásárlását igazoló számlaszámot), és a hiba gyorsabb elhárítása vagy a probléma gyorsabb megoldása érdekében kérjük, tájékozódjon a következő információkról:
Összetettebb termékek vagy megoldások esetén hosszabb időbe telhet a hiba vagy probléma észlelése, ezért kérjük, hogy gyorsan válaszoljon az egyes ellenőrző kérdésekre, hogy csökkentse a hiba észlelésének és a probléma megoldásának idejét.
További forrásokért és kiegészítő termékinformációkért felkeresheti a gyártó műszaki támogatási weboldalát, a GYIK-et vagy az egyes gyártók weboldalain található vitafórumokat is. Az egyes gyártók támogatási címei a termék kézikönyvében találhatók.
Ha technikai problémái vannak, kérdései vannak a termék működésével kapcsolatban, vagy bizonytalan valamiben, kérjük, a termék használata előtt lépjen kapcsolatba velünk. A mi részünkről nyújtott technikai támogatás bizonyos esetekben a szolgáltatási árlistánk szerint fizetendő, ezért kérjük, érdeklődjön előzetesen.
Ha vásárolt tőlünk egy terméket vagy szolgáltatást, és problémája van a használatával, vagy úgy gondolja, hogy az nem úgy működik, ahogyan kellene, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és mi szívesen segítünk megoldani a problémáját. Csak olyan termékekhez és szolgáltatásokhoz nyújtunk technikai támogatást, amelyeket tőlünk vásárolt, és amelyekről a vásárlásról bizonylat (számla, nyugta vagy egyéb vásárlást igazoló bizonylat) áll rendelkezésére!
Mielőtt kapcsolatba lépne a Syntex műszaki ügyfélszolgálatával, kérjük, készítse elő ügyfélszámát (azaz a számlaszámot, amely igazolja annak a terméknek vagy szolgáltatásnak a megvásárlását, amellyel kapcsolatban problémája van, vagy amellyel kapcsolatba kíván lépni a műszaki ügyfélszolgálattal), és ha lehetséges, kérjük, adja meg az alábbi információkat, hogy segítsen nekünk a hiba elhárításában vagy a probléma gyorsabb megoldásában:
Ha nem tudja, hogyan kell eljárni, kérjük, előzetesen lépjen kapcsolatba velünk e-mailben (support@syntex.sk), telefonon (02/45525471) vagy használja az online chatet. Ha éppen nem vagyunk online, akkor üzenetben létrehozhat egy jegyet, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk Önnek.
Összetettebb termékek vagy megoldások esetében a hiba vagy probléma azonosítása időigényesebb, ezért kérjük, hogy gyorsabban válaszoljon az egyes ellenőrző kérdésekre, hogy csökkentse a hiba azonosításához és a probléma megoldásához szükséges időt.
További forrásokért és kiegészítő termékinformációkért látogasson el a gyártó műszaki támogatási weboldalára, a GYIK (gyakran ismételt kérdések) vagy az egyes weboldalakon található vitafórumokra. Az egyes gyártók támogatási címei a termék kézikönyvében találhatók.
Ha technikai problémái vannak, kérdései vannak a termék működésével kapcsolatban, vagy ha bizonytalan valamiben, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, mielőtt elkezdené használni a terméket! A részünkről nyújtott technikai támogatás bizonyos esetekben a standard szolgáltatási árlista szerint kerül felszámításra, ezért kérjük, érdeklődjön előzetesen.