Az Autodesk Softimage 2015 2014 áprilisa a program legújabb verziója. Emiatt a "V-Ray for Softimage" terméket nem fejlesztjük tovább, a technikai támogatás egyelőre működni fog. A "V-Ray for Softimage" felhasználói jogosultak a V-Ray for Maya vagy 3ds Max verzióra történő átminősítésre
Az Autodesk Softimage 2015 2014 áprilisa a program legújabb verziója. Emiatt a "V-Ray for Softimage" terméket nem fejlesztjük tovább, a technikai támogatás egyelőre működni fog. A "V-Ray for Softimage" felhasználói jogosultak a V-Ray for Maya vagy 3ds Max verzióra történő átminősítésre
A V-Ray for Softimage legfontosabb jellemzői
* A Softimage díjnyertes ICE rendszere által előállított részecskék, szálak, haj és geometria renderelése
* A jelenet memóriájának kezelése és hatalmas mennyiségű geometria hatékony renderelése a V-Ray Proxy segítségével
* Dinamikus geometria, például elmozdulás, proxy-objektumok, szőrzet és haj renderelése
* Használja az összes geometria animációt és deformációt, amelyet animált paraméterek és kulcskockák, az Animation Mixer és az ICE-alapú szimulációk segítségével alkalmaznak
Árnyékolás
* Hozzon létre fizikai tulajdonságokon alapuló anyagokat a V-Ray sokoldalú árnyékolóival
* Beépített Render Tree procedurális árnyékolók, számítási és logikai csomópontok használata
* Egyszerűsítse a textúrázási folyamatot és szüntesse meg az UV-k hozzárendelésének szükségességét a Ptex használatával
* Egyszerűsítse az összetett, többrétegű autóipari festékek létrehozását a VRayCarPaintMtl használatával
* Haj és szőrzet renderelése példátlan kontrollal, minőségben és sebességgela VRayHairMtl használatával
Fények és megvilágítás
* Reális megvilágítás létrehozása fizika alapú fényekkel, beleértve az IES fények és a textúra-leképezett területi fényekhasználatát
* Emulálja a valós atmoszférikus fényviszonyokat a V-Ray Nap és Ég rendszer segítségével
* Egyszerű, artefaktmentes képalapú világítás létrehozása a Dome Light használatával
Kamerák és optika
* Valódi 3D mozgáselmosódás renderelése a V-Ray fizikai kamera segítségével
* Gyors és pontos mélységélesség létrehozása bokeh effektusokkal a V-Ray Physical Camera segítségével
* Importáljon elmozdulási térképeket a Nuke-ból a lencse torzításhoz való illesztéshez
|